Poczta Polska wznawia przyjmowanie przesyłek do Kanady

Poczta Polska wznawia od 5 listopada przyjmowanie przesyłek do Kanady - poinformował polski operator komunikacie. Przyjmowanie przesyłek było zawieszone od 28 listopada z powodu strajku pracowników kanadyjskiej poczty.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Poczta Polska wznawia przyjmowanie przesyłek do Kanady

"W związku z rozpoczęciem operacji międzynarodowych przez Pocztę Kanady i przewoźników lotniczych od 5 grudnia 2018 r. Poczta Polska wznawia przyjmowanie priorytetowych przesyłek listowych i paczek pocztowych adresowanych do Kanady" - napisano w komunikacie.

Poczta zastrzega jednocześnie, że przesyłki, które zostaną nadane w najbliższym okresie przez klientów, będą doręczone przez Pocztę Kanady z opóźnieniem z powodu zaległości powstałych u kanadyjskiego operatora.

Jednocześnie nadal przyjmowanie przesyłek GLOBAL Expres i EMS jest zawieszone do momentu przywrócenia przez Pocztę Kanady terminowego doręczania na terytorium swojego kraju.

Przypomnijmy, że Poczta Polska zawiesiła od 28 listopada przyjmowanie przesyłek do Kanady. Powodem był strajk pracowników kanadyjskiej poczty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Lukasz 2018-12-06 11:35:26

Błąd w leadzie: zamiast "5 listopada" powinno być "5 grudnia".

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.