Yuri Drabent dyrektorem kreatywnym w Isobar Polska

Yuri Drabent zastąpi Macieja Nowickiego na stanowisku dyrektora kreatywnego należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar. Dotychczas pełnił taką funkcję w Lubię to – linked by Isobar.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Yuri Drabent dyrektorem kreatywnym w Isobar Polska

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

22 wrz 2015 8:10


- Praca w Isobar jest bardzo ekscytująca, ale jest również wyzwaniem. Jestem przekonana, że Yuri świetnie mu podoła. Jest to zupełnie nowy rozdział dla Isobar. Wierzę, że Yuri i jego pomysły będą przyciągać zarówno klientów, jak i nowe talenty – mówi Monika Bierwagen, dyrektor Isobar Polska.

Przez ostanie 5 lat Yuri Drabent pełnił funkcję dyrektora kreatywnego agencji Lubię to, która od stycznia 2014 roku działa w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska jako Lubię to – linked by Isobar.

Yuri będzie odpowiadał za zarządzanie zespołem kreatywnym, zespołem produkcyjnym oraz studiem design.

- To wielkie wyróżnienie i wielkie wyzwanie - a ja uwielbiam wyzwania. Naszą ambicją jest systematycznie zmieniać polski świat reklamy i ustanawiać w nim nową jakość. Idą nowe czasy i z dumą mogę powiedzieć, że jako agencja jesteśmy na nie gotowi, a nasze hasło – „Ideas without limits” - jest czymś więcej, niż tylko sloganem – mówi Yuri.

Zmiany kadrowe

Z chwilą przejścia Yuriego do Isobaru na czele kreacji w Lubię to – linked by Isobar stanie Tomasz Pastuszka, creative group head. Z agencję związany jest od września zeszłego roku. Doświadczenie zdobywał w VML Poland i Legend Group.

Yuri zastąpi w Isobarze Macieja Nowickiego, który funkcję dyrektora kreatywnego Isobaru sprawował przez ostatnie cztery lata. Nowicki nie żegna się z grupą Dentsu Aegis Network. W grudniu obejmie stanowisko chief creative officera w Singapurze, stolicy regionu Isobar South-East Asia.

- Doświadczenie Maćka przyda mu się w zadaniu, jakie przed nim stoi. Rynek azjatycki rozwija się dynamicznie i wierzę, że działające pod jego kierownictwem zespoły kreatywne w regionie South-East Asia stworzą wiele ciekawych projektów – komentuje Monika Bierwagen.

Obecnie w Isobar Polska pracuje ponad 350 ekspertów specjalizujących się w strategii, kreacji, nowych technologiach i data science. Agencja realizuje projekty dla marek takich jak Huawei, Biedronka, Play, MasterCard, Ferrero, Disney czy Enfamil Mead Johnson.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.