- DlaHandlu.pl
- •21 gru 2017 19:39
Auchan Retail utworzył nowy dział wsparcia korporacyjnego, którego celem będzie między innymi wdrożenie strategii „jednej marki” na wszystkich rynkach. Szefem dziełu został Xavier Defretin.

Xavier Defretin będzie odpowiadał za wspieranie krajów w zakresie strategii i komplementarności biznesowej. Zdefiniuje metodologie wyrażania każdej koncepcji biznesowej i jej modelu. Ułatwi wymianę doświadczeń i know-how. Ponadto, określi strategię marki i produktu Auchan Retail, a także zasady, według których każda z nich jest wyrażana. Będzie on w szczególności odpowiedzialny za wdrożenie jednolitej marki w poszczególnych krajach, zarówno pod względem technicznym, jak i strategicznym.
Xavier Defretin ma 54 lata, jest żonaty i ma cztery córki. Po zdobyciu tytułu magistra marketingu i finansów na Uniwersytecie Paris-Dauphine, rozpoczął karierę w Leroy Merlin w 1986 roku. Pracował kolejno jako kierownik działu biznesowego, kierownik ds. zarządzania sklepem, regionalny kontroler zarządzania, dyrektor regionalny. Następnie został dyrektorem departamentu marketingu Leroy Merlin, gdzie kierował programem modernizacji koncepcji sklepu. W 2010 roku pracował nad międzynarodowym rozwojem Leroy Merlin jako dyrektor ds. marketingu w Grupie Adeo. W 2014 r. Wspierał rozwój stron internetowych na rynku mebli i dekoracji jako wiceprezes ds. dekoracji i dyrektor ds. przedsiębiorczości i innowacji w firmie Adeo.



KOMENTARZE (0)