Włodzimierz Schmidt, prezes Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko prezesa zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.

Włodzimierz Schmidt prezesem IAB Europe jest od września 2018 roku. Na początku czerwca 2019 odbyły się wybory członków zarządu kolejnej, dwuletniej kadencji, w wyniku których został ponownie wybrany na szefa IAB Europe.
Wspólnie z pozostałymi członkami zarządu do 2021 roku będzie odpowiadał za kształtowanie strategicznych kierunków rozwoju tej europejskiej organizacji. W dalszym ciągu także będzie przewodził pracom pięcioosobowego Executive Committee.
Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Zadaniem nowego zarządu będzie kierowanie realizacją trzyletniego planu opracowanego przez poprzedni skład zarządu, który zakłada rozszerzenie zakresu działalności IAB Europe poza interaktywną reklamę na marketing cyfrowy. Plan opiera się na trzech podstawowych obszarach: regulacje prawne; ramy i kodeksy postępowania, a także i programy branżowe.
Schmidt od 2013 roku jest prezesem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od 2018 roku przewodniczy także pracom Executive Committee IAB Europe. Ponadto jest członkiem Rady ds. Cyfryzacji przy Ministrze Cyfryzacji oraz członkiem Rady Krajowej Izby Gospodarczej.


KOMENTARZE (0)