PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Trzech nowych menedżerów w FM Logistic

FM Logistic Central Europe zwiększa zespół. Z początkiem czerwca dołączył do nich Sebastian Plesiński, obejmując stanowisko dyrektor sprzedaży transportu - Europa Centralna. 1 lipca  operator logistyczny ponownie nawiązał współpracę z Rafałem Witkowskim (po 6-letniej przerwie), pełniącym funkcję dyrektora ds. transportu drobnicowego i dystrybucji na Europę Centralną, a 2 sierpnia na stanowisko dyrektora ds. transportu międzynarodowego FTL – Europa Centralna powołany został Marek Ziarkiewicz.

  • Autor: KDS
  • 19 sie 2021 8:26
REKLAMA

- Zdecydowaliśmy się na rozbudowę zespołu transportu o wysoko wykwalifikowanych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu transportem - podkreśla Magdalena Lubańska-Wiśniewska, dyrektor ds. transportu krajowego, Europa Centralna. – Do kierowania sektorem o takiej skali i profilu potrzebni są ludzie o wyjątkowych kompetencjach, którzy sprostają nawet najbardziej wymagającym wyzwaniom stojącym przed firmą.

Sebastian Plesiński ma 20-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych firmach sektora TSL B2B z zakresu sprzedaży, marketingu i operacji oraz gruntowną znajomość branży logistycznej zbudowaną w wiodących firmach w naszym regionie. Jest absolwentem studiów magisterskich na Politechnice Częstochowskiej, ponadto ukończył studia podyplomowe z zakresu logistyki w SGH.

Rafał Witkowski wraca po przerwie do FM Logistic z nowymi kompetencjami i bogatszym doświadczeniem. U swojego ostatniego pracodawcy DHL był odpowiedzialny za optymalizację sieci dystrybucyjnej oraz projektowanie i wdrażanie procesów transportowo-magazynowych dla klientów z branży retail i automotive. W poprzednim okresie zatrudnienia w FM Logistic zajmował m.in. stanowiska: inżynier ds. procesu, kierownik ds. transportu krajowego oraz kierownik ds. analiz biznesowych. Jest absolwentem Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Marek Ziarkiewicz ma ponad piętnastoletnie doświadczenie w zarządzaniu logistyką w dużych korporacjach o zróżnicowanej strukturze organizacyjnej. Przez ostatnie kilka lat pełnił funkcję dyrektora regionu w firmie Raben Transport, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie transportem całopojazdowym, międzynarodowym i krajowym.

FM Logistic Central Europe jest częścią Grupy FM, firmy oferującej rozwiązania logistyczne, która powstała we Francji, a dziś obecna jest na 3 kontynentach, w 14 krajach na świecie. W regionie Centralnej Europy firma działa w 4 krajach: w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.

FM Logistic CE posiada 17 platform logistycznych, 30 magazyny przeładunkowe i zatrudnia ponad 5 000 pracowników. Dysponuje łącznie ponad 750 000 mkw. powierzchni magazynowej tworząc ponad 1 000 000 miejsc paletowych, a także flotą ok. 2 500 pojazdów

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Trzech nowych menedżerów w FM Logistic

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.