Tomasz Galas objął stanowisko wiceprezesa ATM. Będzie koordynował działania związane z kontrolą finansów, transformacją procesów biznesowych i modernizacją systemów informatycznych spółki.

Do niedawna Tomasz Galas był związany z GTS Poland Group, gdzie jako Chief Financial Officer pełnił kluczową rolę w procesie zwiększenia wskaźników wydajności firmy, brał również udział we wcześniejszej konsolidacji spółek z grupy. Odpowiadał za strategię finansową i optymalizację kosztów operatora telekomunikacyjnego notującego 470 mln rocznego obrotu i zatrudniającego ponad 350 pracowników. Wcześniej, ze stanowiska dyrektora generalnego GTS Ukraine odpowiadał za rozwój biznesu telekomunikacyjnego i pozyskiwanie partnerów na rynku ukraińskim.
Swoją karierę menedżerską rozpoczął w 1996 r. przyjmując funkcję dyrektora handlowego w Siemens Polska, gdzie zajmował się analityką kosztów, kontrolą inwestycji, nadzorem przepływu pieniężnego wewnątrz spółki oraz odpowiadał za współpracę z klientami i negocjacje handlowe. Następnie piastował stanowisko dyrektora finansowego w przedsiębiorstwie Telepage, gdzie koordynował restrukturyzację spółki, będąc odpowiedzialnym za planowanie budżetu, analizę danych finansowych i kontakty z sektorem bankowym.
W 1999 roku dołączył do zarządu spółki Internet Partners, jednego z największych ówczesnych dostawców Internetu w Polsce, obejmując jednocześnie stanowisko dyrektora finansowego. Tam zajmował się planowaniem strategii biznesowej i operacji finansowych firmy osiągającej ponad 100 mln złotych rocznego przychodu. Dzięki podjętym przez niego działaniom restrukturyzacyjnym zysk EBIDTA przedsiębiorstwa w ciągu dwóch lat z poziomu -60 proc. wzrósł do poziomu +8 proc.
Tomasz Galas jest absolwentem wydziału elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz posiadaczem tytułu Master of Science in Business, który uzyskał w tamtejszej Szkole Biznesu współpracującej z London Business School.
ATM jest notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie liderem polskiego rynku centrów danych i ekspertem w zakresie bezpieczeństwa transmisji i przetwarzania danych. Pod marką Atman świadczy usługi kolokacji i hostingu oraz usługi w chmurze we własnych centrach danych o łącznej powierzchni 13,6 tys. mkw.
Wykorzystując swoje łącza zagraniczne i sieci światłowodowe w największych miastach Polski, Atman oferuje usługi szerokopasmowe, w tym dostęp do Internetu i transmisję danych. Głównymi odbiorcami usług są operatorzy telekomunikacyjni, media tradycyjne i portale internetowe oraz firmy z sektora finansowego, handlowego i przemysłowego.


KOMENTARZE (0)