Z początkiem lutego Tesia Szabłowska objęła stanowisko group account director w Pathfinder 23.
Tesia Szabłowska związana jest z branżą reklamową blisko 15 lat. Ostatnie trzy spędziła w roli international account director w agencji Saatchi&Saatchi IS, gdzie trzymała pieczę nad globalnymi projektami i kompleksowymi wdrożeniami E-commerce dla marek z portfolio m.in. Coty i P&G. Wspierała markę BP w działaniach B2B na rynku europejskim oraz Lidl w Polsce, budując dedykowane zespoły Client Service. Wcześniej przez trzy lata realizowała cele w agencjach SYZYGY/Ars Thanea. Poprzednio w Isobar Poland odpowiadała za obsługę marek kluczowego klienta – P&G w regionie CE. Pełniła kolejno funkcje account managera i group account managera w Creative Business Unit, przedtem zaś związana była związana z agencją marketingu rekomendacji Streetcom.
Życie zawodowe zaczynała od pracy na stanowisku kucharza w dużej warszawskiej restauracji – jak sama mówi: “okazało się, że nic tak nie uczy organizacji, porządku, odpowiedzialności, terminowości oraz współpracy z innymi”.
- Ostatni rok wzmocnił rolę kanału e-commerce w strategii marek, z którymi współpracuje Pathfinder 23, czego efektem jest dalsza rozbudowa zespołu Client Service w agencji. Rolą Tesi będzie wsparcie naszych kluczowych klientów w rozwoju działań e-commerce zarówno pod względem geograficznym, jak i produktowym, integracja wykorzystywanych rozwiązań technologicznych oraz innowacja - mówi Marek Różycki, chief client service officer w Pathfinder 23.
Zespół Pathfinder 23 liczy obecnie ponad 200 osób. Wśród klientów agencji znajdują się między innymi Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt i inni. Agencja należy do Brand New Galaxy (BNG,) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce.


KOMENTARZE (0)