Publicis.Sapient mianował Teresę Barreiry na stanowisko głównej dyrektor marketingu.
- Autor:Centrum Prasowe PAP/AT
- •20 mar 2018 9:37
Barreira jest doświadczonym liderem, a w przeszłości pracowała w firmach doradczych i technologicznych, w tym w Deloitte, Accenture i IBM. Barreira przejdzie do zespołu Publicis.Sapient z Deloitte Consulting, gdzie zajmowała stanowisko głównej dyrektor marketingu.
Doświadczenie nowej dyrektor obejmuje ponad dwie dekady pracy w międzynarodowym marketingu business-to-business w branży IT i usługach. Dyrektor może pochwalić się szczególną wiedzą w zakresie budowania marek i reinwencji, marketingu cyfrowego i agile oraz strategii wielokanałowych oraz skupionych na kliencie.
Na stanowisku głównego dyrektora marketingu w firmie Publicis.Sapient Barreira będzie nadzorować działalność działu w ponad 100 biurach na całym świecie, a do jej obowiązków będzie należeć ustalanie strategii rynkowej, opieka nad satysfakcją klienta, a także komunikacja marki i korporacyjna.
Barreira dołączy do zespołu zarządzającego Publicis.Sapient i tym samym przyczyni się do wspierania rozwoju działalności i umacniania pozycji Publicis.Sapient jako lidera w cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. W ten sposób możliwe będzie połączenie projektowania, technologii i doradztwa SapientRazorfish i Sapient Consulting.
Mianowanie Barreiry na to stanowisko jest kolejnym krokiem firmy Publicis.Sapient w kierunku skupienia się na realizacji inicjatyw transformacji klientów przez niepowtarzalne połączenie doświadczenia w zakresie technologii, danych, kreatywności i wiedzy branżowej. Bezpośrednim przełożonym Barreiry będzie Nigel Vaz, członek komitetu wykonawczego firmy Publicis Groupe, międzynarodowy dyrektor cyfrowej transformacji w biznesie i główny dyrektor wykonawczy oddziału Publicis.Sapient International.
Teresa ma na swoim koncie bardzo dużo doświadczenia na wyższych szczeblach w dużych firmach technologicznych i doradczych, a także w zakresie budowania wiodących pozycji rynkowych, tworzenia wyróżników produktów oraz w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami. Jej bogate doświadczenie sprawia, że jest idealnym kandydatem do wsparcia Publicis.Sapient w przyszłym rozwoju i zapewnieniu ciągłości reputacji naszej firmy jako lidera na rynku, który wspiera klientów we wzroście przez gwarancję transformacji działalności na potrzeby epoki cyfrowej - skomentował Nigel Vaz, główny dyrektor wykonawczy w Publicis.Sapient International.


KOMENTARZE (0)