Sylwia Zdulska w działe marketingu Payback

W maju 2019 r. do zespołu marketingu Payback Polska dołączyła Sylwia Zdulska. Objęła stanowisko marketing and brand managera. Do jej zadań będzie należało efektywne pozycjonowanie marki na rynku oraz wsparcie działań PR i komunikacji.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Sylwia Zdulska w działe marketingu Payback

Sylwia Zdulska swoje kompetencje zawodowe w ostatnich latach rozwijała w branży ubezpieczeniowej. Pracowała dla takich międzynarodowych firm jak Generali, AXA, Liberty Direct i Aviva, odpowiadając za planowanie i realizację działań marketingowych, brandingowych i komunikacyjnych. Przed związaniem się z rynkiem ubezpieczeniowym pracowała w agencjach reklamowych, dbając o wizerunek klientów z branży FMCG, bankowej, farmaceutycznej oraz telekomunikacyjnej.

Ukończyła Akademię Ekonomiczną w Krakowie na kierunku zarządzanie i marketing.

- Przez ostatnie lata byłam ściśle związana z segmentem ubezpieczeń, dlatego też praca dla Payback stanowi dla mnie zarówno wyzwanie, jak i stwarza warunki do rozwoju nowych kompetencji - mówi o swojej zmianie miejsca pracy Zdulska. - Dziś program bonusowy jest doskonałym narzędziem do komunikacji z klientem, dzięki któremu możemy informować go o różnorodnych akcjach i przygotowywać spersonalizowane oferty.

- Bardzo się cieszę, że do mojego zespołu dołącza osoba z tak dużym doświadczeniem w marketingu jak Sylwia - komentuje zmianę wśród współpracowników Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu w Payback Polska. - Obserwując nieustanny rozwój naszego programu zdecydowaliśmy się wzmocnić niezwykle ważny dział w naszej firmie, który stara się jak najlepiej poznawać uczestników programu, by dawać im radość ze zbierania punktów Payback . Mam nadzieję, że wraz z przyjściem Sylwii zaproponujemy naszym uczestnikom jeszcze bardziej angażujące działania, które sprawią, że ich zakupy będą jeszcze przyjemniejsze, a nasi partnerzy zyskają nowe grono zadowolonych i lojalnych klientów - kończy Grzywaczewska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.