Sylwia Bilska dyrektorem ds. klientów w Tesco Central Europe

Sylwia Bilska objęła stanowisko customer director w strukturach Tesco w Centralnej Europie. Od kwietnia do listopada 2016 była dyrektorem generalnym PayU, odpowiedzialnym za Polskę, w Czechach, Rumunii i na Węgrzech. Wcześniej od 2014 pełniła funkcję m.in. dyrektora marketingu oraz dyrektora handlowego spółki w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Sylwia Bilska dyrektorem ds. klientów w Tesco Central Europe

PODZIEL SIĘ


Autor: DlaHandlu.pl

dlahandlu.pl

25 kwi 2018 17:02


W Tesco (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry) ma być odpowiedzialna za: marketing i rozwój marki, strategię wzrostu, e-commerce oraz usługi finansowe.

Od 1 lutego 2017 do kwietnia 2018 Sylwia Bilska była członkiem rady nadzorczej Dotpay i wiceprzewodniczącym rady nadzorczej eCardu, z którym Dotpay się połączył. Z poziomu rady nadzorczej będzie odpowiedzialna za sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów.

Zanim Sylwia Bilska trafiła do branży płatniczej była związana z takim firmami jak Philip Morris i Avon.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.