PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Stefan Przeniosło nowym dyrektorem marketingu TotalEnergies Marketing Polska

  • AKC
  • 5 lip 2022 19:00

Stefan Przeniosło został nowym dyrektorem marketingu TotalEnergies Marketing Polska. Ma za sobą ponad 15 lat pracy w działach marketingu w branży automotive.

Stefan Przeniosło nowym dyrektorem marketingu TotalEnergies Marketing Polska
Stefan Przeniosło (fot. TotalEnergies Marketing Polska)
REKLAMA

Stefan Przeniosło pracował dla takich firm jak Scania Polska, Pol-Mot Auto i Renault Group, gdzie przez ostatnie 4 lata odpowiadał za komunikację marketingową oferty posprzedażnej w 7 krajach (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, kraje bałtyckie).

W TotalEnergies Marketing Polska będzie odpowiadał za całościowe działania marketingowe mające na celu zbudowanie świadomości marki TotalEnergies wśród grup docelowych w dotychczasowych i nowych obszarach, jak również za pozycjonowania marki w celu osiągania założonych rezultatów biznesowych. Ważnym wyzwaniem będzie także komunikacja o nowych zakresach działania TotalEnergies, takich jak: stacje ładowania pojazdów, farmy wiatrowe i samoobsługowe myjnie ekologiczne.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Anna Osiecka w Newmark Polska
 
- Nowe stanowisko traktuję zarówno jako wyróżnienie, jak też ambitne wyzwanie. Jestem przekonany, że będzie to bardzo ciekawy czas w mojej karierze. Realizacja postawionych celów będzie dodatkowo okazją do dalszego rozwoju zawodowego, zwłaszcza teraz, kiedy TotalEnergies staje się jednym z głównych architektów przemian energetycznych na świecie. Fakt, że mogę w tym uczestniczyć jest dla mnie wyjątkową motywacją do działania - mówi Przeniosło.

 

 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Stefan Przeniosło nowym dyrektorem marketingu TotalEnergies Marketing Polska

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA