Robert Nawrocki został zatrudniony na stanowisku new business managera w agencji interaktywnej Kerris.

Do obowiązków Nawrockiego należeć będzie nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z klientami, samodzielne prowadzenie procesu sprzedażowego od identyfikacji potrzeb klienta do złożenia zamówienia, negocjowanie warunków handlowych oraz tworzenie prezentacji, raportów i analiz.
Zatrudnienie nowego new business managera ma ścisły związek z implementacją nowej strategii rozwoju agencji. Zakłada on inwestycję znacznego kapitału w dział performance marketingu. Środki mają być wykorzystane m.in. na powiększenie zespołu o nowych, wysoce wykwalifikowanych specjalistów.
Robert Nawrocki ukończył zarządzanie strategiczne na Akademii Leona Koźmińskiego. Do Kerris przeszedł z Business Link Poland, gdzie obejmował stanowisko Business Development Managera i odpowiadał m.in. opiekę nad klientami, realizację złożonych planów sprzedażowych oraz zarządzanie pracą zespołu.
Agencja Kerris projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku, wdraża te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe swoich partnerów. Należą do nich takie marki jak Porsche, L'Oréal Polska, Grupa Lotos, Grohe Polska, Lexus, Regenersis, Uber, oraz czołowe domy mediowe i wiele inspirujących start-upów.


KOMENTARZE (0)