Sarah Scholefield objęła stanowisko chief executive officer, a Richard Jukes chairmana agencji Grayling na obszar Wielkiej Brytanii i Europy.

Jak informuje Grayling, wprowadzone zmiany przyniosą większą integrację działań Grayling na 17 rynkach - od Wielkiej Brytanii aż po Rosję. Pomoże to zacieśnić współpracę między biurami agencji, wzmocnić współdziałanie poszczególnych działów oraz zapewni synergię między dostarczanymi usługami. Dzięki temu Grayling w jeszcze większym stopniu będzie mógł odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów.
- Sarah i Richard odnieśli znaczne sukcesy w Wielkiej Brytanii w rozwoju działalności agencji oraz we wprowadzaniu zmian, dzięki którym możemy odpowiadać na pojawiające się potrzeby klientów. Dlatego ogromnie cieszę się, że od teraz będą wspierać swoim doświadczeniem wszystkie biura Grayling w Europie - powiedział Paul Taaffe, dyrektor wykonawczy w grupie Huntsworth PLC.
- Stworzenie dla Wielkiej Brytanii i Europy kontynentalnej połączonej struktury pod jednym kierownictwem pozwoli nam w jeszcze większym stopniu dzielić się najlepszymi praktykami i wiedzą, jakie wypracowujemy w całym regionie - odbędzie się to z korzyścią zarówno dla naszych klientów, jak i naszych pracowników. Już dzisiaj na wielu rynkach ściśle współpracujemy z naszymi kolegami w biurach Grayling w Europie przy obsłudze różnych klientów. W nadchodzącym czasie będziemy tą ścisłą współpracę kontynuować i dalej rozwijać w oparciu o naszą wspólną kulturę i aspiracje - powiedziała Sarah Scholefield.

- Obecnie świadczymy szeroki zakres usług w Wielkiej Brytanii oraz w Europie. Jednak w czasach doniosłych politycznych zmian i przetasowań klienci w coraz większym stopniu potrzebują wsparcia sieciowej agencji zapewniającej kompleksowe usługi z zakresu public affairs i corporate affairs, dostarczane przez zespoły pracujące na tych rynkach, gdzie działają nasi klienci. Poprzez dalsze wzmacnianie najlepszej sieci public affairs w Europie, zyskujemy szansę poszerzenia zakresu naszych usług, stając się dla naszych klientów partnerem, który będzie ich kompleksowo wspierał w zakresie doradztwa korporacyjnego i zarządzanie reputacją marki czy w radzeniu sobie z pojawiającymi się wyzwaniami - powiedział Richard Jukes.
Grayling Poland specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym na lokalnym rynku. Jest także częścią międzynarodowej sieci oraz hubem na region CEE. Grayling to 35 konsultantów w Polsce i 800 na świecie, pracujących w 40 biurach w Europie, USA, Azji i na Bliskim Wschodzie.
Do grona klientów Grayling należą: SONY, BMW Group, hive, Eesti Energia, EPP, Circle K, Dow, Tetra Pak, Herbalife, Naspers (właściciel m.in. OLX, PayU), Grupa OLX (globalna sieć serwisów ogłoszeniowych, właściciel marek OLX, Otomoto, Otodom, Fixly), TP Link i inni.


KOMENTARZE (0)