Rebecca Messina pierwszym w historii Ubera szefem ds. globalnego marketingu

Uber zatrudnił Rebeccę Messinę na stanowisko pierwszego w historii firmy szefa ds. globalnego marketingu. Jak donosi dziennik "Wall Street Journal" zadaniem Messiny jest m.in. poprawienie wizerunku marki, nadszarpniętego przez serię skandali.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Rebecca Messina pierwszym w historii Ubera szefem ds. globalnego marketingu

"WSJ" ocenia, że działania Messiny mogą okazać się kluczowe w związku z planami Ubera dotyczącymi wejścia na giełdę w drugiej połowie 2019 r. Według dziennika koncern liczy na to, że szefowa ds. globalnego marketingu m.in. pomoże firmie odbudować zaufanie klientów.

"WSJ" przypomina, że Uber rozpoczął kampanię, która ma na celu naprawienie reputacji marki po serii skandali korporacyjnych, począwszy od złego traktowania kierowców, a skończywszy na oskarżeniach o molestowanie seksualne i dyskryminację w firmie. Dziennik przypomina, że kontrowersje doprowadziły do rezygnacji współzałożyciela i dyrektora generalnego Ubera Travisa Kalanicka.

Powołując się na doniesienia firmy badawczej iSpot "WSJ" podaje, że amerykańska spółka oferująca przejazdy osób wydała 42,6 mln dolarów na reklamy telewizyjne pod hasłem "Moving Forward", które zaczęto emitować w maju 2018 r. Mają one promować nowy, pozytywny, wizerunek firmy. W jednej z nich Uber podkreśla, że poprawia bezpieczeństwo swoich usług, m.in. dzięki nowej funkcji, która pozwala osobom korzystającym z aplikacji Ubera powiadomić rodzinę, że są w drodze do domu - tłumaczy dziennik.

Uber szukał szefa marketingu od czerwca - podaje "WSJ". Messina przeszła do Ubera z Beam Suntory, amerykańskiego przedsiębiorstwa zajmującego się produkcją napojów alkoholowych. Wcześniej, przez 22 lata, pracowała na stanowisku kierowniczym w Coca-Coli.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.