Do zespołu Paybacku Polska z początkiem grudnia dołączył Rafał Grędziszewski. Objął stanowisko business growth directora i będzie odpowiadał za rozwój portfolio marek, z którymi współpracuje firma.

Rafał Grędziszewski a ponad 17-letnie doświadczenie w zarządzaniu procesami i działami sprzedaży. Od ponad 10 lat specjalizuje się w tworzeniu narzędzi marketingowo-lojalnościowych, które wzmacniają relacje marek konsumenckich z klientami.
Rafał Grędziszewski był już związany z Paybackiem – między 2012 a 2015 rokiem na stanowisku head of local business odpowiadał za rozwój firmy na polskim rynku. Następnie od 2016 roku pełnił rolę dyrektora generalnego na Polskę, zaś od początku 2022 roku również na kraje bałtyckie i nordyckie w BrandLoyalty.
Payback to multipartnerski program lojalnościowy w Polsce. Jego partnerami są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży, w tym ponad 300 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je podczas płatności za zakupy, wymieniając na nagrody, a także przekazując na cele charytatywne.
Z programu korzysta ponad 8 mln osób, którzy w 2021 roku dokonali ponad 109 mln transakcji o równowartości aż 15,1 mld zł.



KOMENTARZE (0)