PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Rafał Droździak nowym dyrektorem w Circle K Polska

Rafał Droździak, który dotychczas zajmował stanowisko starszego kierownika ds. produktów paliwowych w Circle K Polska, został nowym dyrektorem ds. marketingu i komunikacji. Zastąpił na tym stanowisku Mirosława Caputę, który od tej pory będzie pełnił obowiązki dyrektora ds. sprzedaży i działalności operacyjnej.

  • Autor:AT
  • 14 gru 2017 10:04
Rafał Droździak nowym dyrektorem w Circle K Polska
Rafał Droździak (fot.mat.pras.)
REKLAMA

– Przejmuję obowiązki dyrektora marketingu i komunikacji w momencie, w którym już ponad połowa naszych stacji funkcjonuje w Polsce pod nową nazwą. Zmiana nazwy to bardzo ważny moment w historii naszej firmy, który chcemy świętować wspólnie z naszymi klientami. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów w Europie i na całym świecie, w których marka Circle K funkcjonuje z dużym powodzeniem już od wielu lat. Możemy zapewnić, że pod nową marką oferta produktowa naszych stacji zachowa swoją dotychczasową jakość, do której polscy kierowcy zdążyli się już przyzwyczaić – mówi Rafał Droździak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Circle K Polska.

Rafał Droździak jest absolwentem marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i posiada ponad 17-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji. W firmie Circle K pracuje od 2006 r. Przez ponad 10 lat swojej kariery w spółce pełnił m. in. obowiązki starszego kierownika ds. produktów paliwowych, odpowiadając za opracowywanie strategii marketingowych, kampanii promocyjnych oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów jak np. paliwa miles czy milesPlus. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach, jak Bayer HealthCare czy Colgate-Palmolive.

Trwający obecnie proces zmiany marki na Circle K obejmie całą sieć ponad 350 stacji paliw w Polsce. W tej chwili ponad połowa z nich funkcjonuje już pod nazwą Circle K. Nowe logo globalnej marki działającej w obszarze handlu detalicznego i paliw widnieje już m.in. na stacjach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, we Wrocławiu i na Górnym Śląsku. Zakończenie procesu zmiany marki planowane jest na koniec marca 2018 r.

W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na ofertę produktową sieci oraz na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie nadal pracował ten sam zespół pracowników.

Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., firma Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Rafał Droździak nowym dyrektorem w Circle K Polska

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ewa 2019-01-17 19:30:10

    Wydaje mi się, że do reklamy telewizyjnej należałoby zatrudnić Anglika, który poprawnie wymówiłby słowo "circle". To kosztowałoby grosze, a nie kompromitowało waszej marki

  • Jo 2017-12-15 21:47:05

    o matko co za ważne wieści -:) teraz wszystkie giełdy w górę albo w dół :-)

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.