Do Mindshare dołączył Radosław Dzieliński, który w pionie Exchange objął nowo utworzone stanowisko TV trading manager. Odpowiada za przygotowywanie i realizację telewizyjnych strategii handlowych dla klientów agencji.
- Autor:pt
- •22 sie 2018 16:55

Do obowiązków Radosława Dzielińskiego na nowym stanowisku należą trading telewizyjny, kontakt i współpraca ze stacjami TV, pomoc zespołom klienckim w codziennej pracy w rzeczywistości telewizyjnej oraz współpraca z działem tradingowym GroupM.
- Utworzenie nowego stanowiska w Mindshare jest odpowiedzią na stale zmieniające się potrzeby klientów. Radosław swoim wieloletnim doświadczeniem i specjalistyczną wiedzą wspiera cały dział Exchange. W pracy wykazuje się konsekwencją w osiąganiu zamierzonych celów, a zespoły klienckie mogą liczyć na jego merytoryczne zaangażowanie w projekty - mówi Małgorzata Bartoszewicz, Director, Exchange w Mindshare.
Radosław Dzieliński karierę rozpoczynał w 2008 roku w Optimum Media (OMD), pracując dla marek takich jak Henkel i Storck. Później przez 8 lat był związany z MullenLowe MediaHub, gdzie odpowiedzialny był za budżet telewizyjny ING Banku Śląskiego. Ukończył Zarządzanie i Inżynierię Produkcji na Wydziale Inżynierii Produkcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W wolnym czasie lubi wędrówki po górach, książki, teatr i aktywności sportowe.
Dołączenie Radosława Dzielińskiego to kolejna ze zmian, jakie ostatnio zaszły w Mindshare. Wcześniej w tym roku stanowisko partner, digital objęła Agnieszka Parfienowicz, nową commercial director została Natalia Grzybicka, a strategy managerem Michał Narkiewicz. Powiększyło się również portfolio klientów - na początku sierpnia Mindshare wygrał przetarg na obsługę globalnego producenta znanych produktów spożywczych, Mondelez International.
Mindshare Polska jest oddziałem globalnego domu mediowego Mindshare z siedzibą w Londynie, realizującego kompleksowe strategie reklamowe zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i firm działających regionalnie i lokalnie na poszczególnych światowych rynkach. Dom mediowy Mindshare skupia specjalistów zajmujących się przygotowaniem strategii mediowych, planowaniem i zakupem mediów oraz implementacją działań reklamowych w ramach czterech pionów agencji - business planning, exchange, invention oraz client leadership.


KOMENTARZE (1)