×

Subskrybuj newsletter
pulshr.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
PARTNERZY PORTALU

Piotr Ożarek rzecznikiem klienta w PZU

  • Autor: MN
  • 7 gru 2017 18:35

Piotr Ożarek z firmą jest związany od 2005 r. Przeszedł wszystkie kolejne szczeble kariery: od specjalisty do kierownika w zespołach obsługi szkód i świadczeń. Z wykształcenia jest prawnikiem oraz absolwentem MBA.

Piotr Ożarek rzecznikiem klienta w PZU
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 23 września 2022
REKLAMA
Europejski Kongres Gospodarczy
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.

Rzecznik klienta jest nową funkcją w PZU. Jego głównym zadaniem jest prowadzenie konstruktywnego dialogu z klientami, zwłaszcza w przypadku najbardziej skomplikowanych spraw. Zachowując bezstronność rzecznik analizuje przypadki, które do niego trafiają i stara się obiektywnie ocenić obsługę sprawy. Zajmuje się tymi najtrudniejszymi, które wymagają skoordynowania pracy kilku biur lub dodatkowych opinii prawnych czy eksperckich. A zatem takich, których nie da się zrealizować według standardowej procedury.

Rolą rzecznika będzie zbieranie informacji zwrotnej i spostrzeżeń od klientów i przekazywanie ich do osób, które mają bezpośredni wpływ na procesy i produkty w firmie.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Piotr Ożarek rzecznikiem klienta w PZU

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl


REKLAMA