CNN Worldwide powołało Phila Nelsona do kierowania międzynarodowymi operacjami biznesowymi, a także współpracą z partnerami komercyjnymi sieci poza Stanami Zjednoczonymi.

Jako wiceprezes wykonawczy w CNN International Commercial (CNNIC) Nelson będzie odpowiadać za międzynarodową sprzedaż reklam, licencjonowanie treści, dystrybucję komercyjną i powiązane usługi dla klientów. Będzie również współpracować z partnerami z Warner Bros. Discovery w strategii dystrybucji CNN International oraz usług cyfrowych i sprzedaży reklam, zapewniając większy dostęp do treści z całego portfolio marki.

Czytaj więcej
Mateusz Osiecki awansuje w PrestaShopieOd 2019 r. Nelson jako dyrektor operacyjny w CNNIC kierował operacyjnymi i międzynarodowymi projektami rozwojowymi oraz wspierał sprzedaż reklam. Przed dołączeniem do CNN Phil Nelson był dyrektorem zarządzającym w Turner North Asia i South Asia Pacific, gdzie nadzorował wszystkie aspekty działalności firmy Turner w tych regionach. Od 2010 r. pełnił różne funkcje związane z rozwojem biznesowym i planowaniem strategicznym.
CNN wprowadza także inne zmiany w zespole kierowniczym CNNIC.

Czytaj więcej
Zmiany w Zarządzie ISS w Polsce i krajach bałtyckich

Słowa kluczowe
- CNN
- CNNIC
- CNN International Commercial
- Phil Nelson
- Cathy Ibal
- Rob Bradley
- James Hunt
- zmiany kadrowe
- media
KOMENTARZE (0)