Agencja Kamikaze stworzyła stanowisko specjalisty ds. TikToka, które obejmuje Patryk Krajewski, dotychczas pracujący w teamie odpowiadającym za działania Social Mediowe dla klientów agencji.
Patryk Krajewski pracuje w Kamikaze od 2020 roku i do tej pory obsługiwał w zakresie działań Social Mediowych takie marki jak m.in.: Bourjois, Kaufland, Max Factor, Miss Sporty, Yves Rocher.
Teraz obejmuje stanowisko TikTok specialist, na którym będzie odpowiedzialny za planowanie i raportowanie działań na TikToku dla klientów agencji, content management, realizację materiałów, prowadzenie komunikacji oraz monitoring działań na tej platformie społecznościowej.
Patryk Krajewski jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie ukończył studia licencjackie na kierunku komunikacja społeczna i dziennikarstwo (specjalizacja - research medialny), a obecnie kończy studia magisterskie na tym samym kierunku (specjalizacja - PR i branding).
Kamikaze to działająca od 16 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Google, marki L'Oréal, Danone, Super-Pharm, Kaufland Polska, marki Coty, Yves Rocher, a także Orange Polska czy Shell. Od końca 2017 roku Kamikaze jest częścią Grupy Altavia.


KOMENTARZE (0)