Do zespołu Selectivv Mobile House dołączy nowa osoba. Nową zarządzającą działem badawczo-analitycznym - Selectivv Data Tank zostaje Olga Mazurowska, która obejmie stanowisko Client Directora.
Olga Mazurowska obejmie stanowisko Client Director’a w Selectivv Data Tank z końcem kwietnia. Do jej obowiązków będzie należeć rozwój produktów z obszaru badań i analiz, negocjowanie umów oraz rozwój sprzedaży usług z segmentu badawczo-analitycznego.
Z wykształcenia jest socjologiem. Od 2009 roku zajmuje się badaniami społecznymi i marketingowymi. Przed dołączeniem do zespołu Selectivv w latach 2016-2018 pracowała w Fundacji WiseEuropa, gdzie była odpowiedzialna za planowanie oraz realizację badań społecznych i ewaluacyjnych, mających na celu ocenę interwencji finansowanych ze środków publicznych.
Projekty realizowane przez Mazurowską wspierały również administrację publiczną w procesach decyzyjnych. Przez 7 lat swojej kariery zawodowej Olga Mazurowska była związana z instytutem badawczym Millward Brown (obecnie Kantar Millward Brown), gdzie zrealizowała kilkadziesiąt skomplikowanych projektów badawczych na zlecenie instytucji publicznych i podmiotów z sektora prywatnego. Do jej zainteresowań badawczych należą zagadnienia związane z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w badaniach oraz zwiększaniem efektywności procesu badawczego.
W niedalekiej przyszłości Selectivv planuje zatrudnienie kolejnych osób do działu badań i analiz ze względu na szybki rozwój tej gałęzi oraz istotne znaczenie technologii Data Tank w biznesowej działalności firmy.
Od założenia w 2015 roku, Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych.


KOMENTARZE (0)