Nowi członkowie zarządu Arrinery

Zarząd Arrinera wybrał do pełnienia funkcji członka rady nadzorczej Tomasza Swadkowskiego i Dariusza Burciu, a do funkcji przewodniczącego - Andrzeja Wojno.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Nowi członkowie zarządu Arrinery

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

6 lip 2016 8:32


Andrzej Wojno, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego wydziału organizacji i zarządzania kierunek Prawo Bankowe i Podatkowe.

Andrzej Wojno od początku kariery zawodowej związany z instytucjami finansowymi. W latach 1992-1996 jako jeden z dwóch współtwórców oraz dyrektor biura handlowego Pekao Leasing uczestniczył w tworzeniu i formowaniu nowatorskiego wówczas na polskim rynku finansowym usług leasingowych. Od 1996-1999 dyrektor handlowy w Polskim Funduszu Inwestycyjnym odpowiedzialny za część leasingową spółki. W latach 1999-2000 product manager w BGŻ Leasing. Jednocześnie od 1995 jako właściciel/ udziałowiec prowadził własne projekty biznesowe m.in. merchandising dla znanych firm z branży FMCG w sieciach hipermarketów na terenie całego kraju. W latach 2002-2009 w ramach podpisanego kontraktu z amerykańską firma Prudential/Pramerica Financial odpowiadał za zarządzanie zespołem, rekrutację, szkolenia, sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych.

Tomasz Swadkowski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego wydziału nauk ekonomicznych. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie na rynku kapitałowym. Karierę zawodową rozpoczął w 1994 r. w centralnym biurze maklerskim Wielkopolskiego Banku Kredytowego. W latach 1994-2001 pracując w centralnym biurze maklerskim Wielkopolskiego Banku Kredytowego, a następnie w jego następcy prawnym domu maklerskim Banku Zachodniego BZ WBK zajmował stanowiska asystenta maklera i następnie specjalisty. W latach 2001-2007 pracując w departamencie rynków kapitałowych Banku Zachodniego WBK zajmował stanowiska specjalisty i starszego specjalisty ds. emisji akcji zdobywając doświadczenie w realizacji projektów bankowości inwestycyjnej zarówno na rynku niepublicznym jak i publicznym pierwotnym oraz wtórnym, szczególnie z zakresu pozyskiwania finansowania dla spółek poprzez GPW (IPO) i finansowania wykupów menedżerskich i lewarowanych (MBO, LBO). W latach 2007-2009 w IZNS Iława na stanowisku prezesa i wiceprezesa. Obecnie zajmuje się doradztwem w zakresie bankowości inwestycyjnej. Pełnił także funkcję członka lub wiceprzewodniczącego rad nadzorczych w spółkach notowanych na NC i GPW: Erne Ventures, Media Net Interactive, Optimus, IZNS Iława.

Dariusz Burciu to absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni z tytułem mgr inż. Posiada doświadczenie na wszelkiego rodzaju statkach i jednostkach offshorowych z sektora wydobywczego. Posiada również długoletnie doświadczenie w dynamicznym pozycjonowaniu statków, pływających platform i statków wiertniczych. Od trzech lat posiada dyplom kapitana żeglugi wielkiej. Po ukończeniu studiów pracuje na statkach offshorowych jako oficer wachtowy i zdobywa doświadczenie na jednostkach DP. Następnie kontynuuje prace na najbardziej zaawansowanych statkach jako oficer wachtowy a następnie starszy oficer oraz SDPO. Pracuje dla wielu firm na całym świecie na statkach typu kablowiec DSV AHTS oraz ROV. Od 2009r pracuje na platformach i statkach wiertniczych w Brazylii, Chinach oraz Afryce zachodniej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.