PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Nowi członkowie rady nadzorczej Logzact

Nadzwyczajne walne zgromadzenie spółki Logzact,powołało do składu rady nadzorczej Romana Trębacza oraz Antoniego Trioschi.

  • Autor: JP
  • 1 wrz 2016 13:43
REKLAMA

W skład rady nadzorczej spółki Logzact wchodzą obecnie Albin Pawłowski – przewodniczący rady nadzorczej oraz członkowie Maria Łucja Bogajewska, Patryk Filipiak, Roman Trębacz, Antonio Trioschi i Tomasz Tyliński.

Roman Trębacz to absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, a w latach 1994-1999 jego pracownik dydaktyczno-naukowy.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Specjalista w zakresie strategii i marketingu przedsiębiorstw. Współzałożyciel Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej i wieloletni Radca Izby. W późniejszych latach pracownik, w tym członek zarządów, polskich banków komercyjnych oraz założyciel i udziałowiec firm z branży finansowej. Wieloletni prezes zarządu oraz przewodniczący rady nadzorczej BMT Leasing w latach 1995-2001, prezes zarządu Prestige w latach 2002 -2010. Był członkiem rad nadzorczych AMS, Emax, Dom Maklerski BMT, Adpol, Hardex, Advadis. Uczestniczył w procesie upubliczniania spółek AMS oraz Emax. Udziałowiec i przewodniczący rady nadzorczej Domu Maklerskiego BMT. Członek Rady Naukowej Centrum Transferu Innowacji i Technologii przy Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu.

Antonio Trioschi to absolwent Politechniki Mediolańskiej, posiada tytuł doktora inżynierii mechanicznej, ukończył także MBA (magister zarządzania) w Wharton Business School w Filadelfii.

Od września 2012 roku do chwili obecnej pracuje w grupie Swisslog-Kuka na stanowisku wiceprezesa, dyrektora WDS regionu Wielkiej Europy. Zakres odpowiedzialności obejmuje aktywne oddziały w krajach skandynawskich, w Wielkiej Brytanii, w Beneluksie, we Włoszech oraz inicjatywy rozwoju działalności w Hiszpanii, we Francji i w krajach wschodnioeuropejskich; członek zarządu WDS w Swisslog Holding AG oraz członek zarządu w Swisslog Italia Spa.

W latach 1998 – 2012 pracował w grupie DP DHL. Do 2002 roku był członkiem zespołów przydzielonych do kilku integracji firmy w Europie i w Stanach Zjednoczonych; następnie, w latach 2003-2005 był przydzielony do głównego projektu fuzji we Włoszech (między DHL, Danzas i EuroExpress). W 2005 roku, po zakończeniu projektu fuzji i integracji we Włoszech, został wyznaczony na dyrektora generalnego DHL Freight; w 2007 roku jego rola została rozszerzona do regionu obejmującego Włochy, Hiszpanię, Portugalię i Maroko. Od 2008 roku był członkiem zarządu DHL Freight. W latach 1988 - 1998 był pracownikiem działu IT w Impregilo. W latach 1980 - 1987 roku gromadził doświadczenia zawodowe i jednocześnie ukończył doktoranckie studia inżynierskie; główne umowy o pracę z Agip z delegacją w Egipcie; następnie, w 1985 roku z Impresit Costruzioni z kilkumiesięczną delegacją w Nigerii; następnie, w 1986 roku z Bayer Italia i podczas trwania umowy z tą firmą uzyskał stopień doktora inżynierii pracując przy projekcie optymalizacji procesów produkcji farmaceutycznych we włoskim zakładzie.

 

Nowi członkowie zastąpili na stanowiskach Rafała Stempniewicza oraz Pietera Feenstra.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowi członkowie rady nadzorczej Logzact

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.