• Agencja Grayling Poland wzmocniła swoje kompetencje w zakresie healthcare
i public affairs.
• Do zespołu firmy dołączyła Nina Osucha, która objęła stanowisko account managera.
• Do jej obowiązków będzie należało tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnych oraz projektów z zakresu ochrony zdrowia i zdrowego stylu życia.

Nina Osucha związana jest z PR-em od ponad 4 lat. Specjalizuje się w doradztwie public relations
i public affairs dla branży farmaceutycznej oraz medycznej.
Do Grayling przeszła z agencji Vision Group, gdzie współtworzyła i realizowała kampanie mające na celu budowanie świadomości społecznej oraz skuteczną komunikację do decydentów w wielu obszarach zdrowotnych, m.in. zdrowego starzenia się, diabetologii, pulmonologii, okulistyki, otyłości oraz chorób rzadkich.
– Jestem przekonana, że dołączenie Niny Osuchy do naszego zespołu pozwoli jeszcze mocniej rozwijać nasze kompetencje w zakresie ochrony zdrowia i jednocześnie sukcesywnie poszerzać portfolio klientów reprezentujących tę branżę – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.


KOMENTARZE (0)