Monika Szyszka przechodzi z MakoLab do Kamikaze. Obejmuje stanowisko strategy plannera.

Monika Szyszka karierę rozpoczynała w 2015 roku, pracując w redakcji magazynu „Purpose”. Następnie pracowała m.in. w wydawnictwie Akapit Press, jako redaktor, w dziale redakcji i promocji.
Od 2017 roku pracowała w agencji MakoLab, początkowo na stanowisku junior social media specialist, następnie social media specialist, a od 2020 roku – social media strategist. Obsługiwała klientów z branż takich jak automotive, beauty, dom&wnętrze, farmacja, fintech.
W Kamikaze jako strategy planner będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie strategii działań marketingowych dla klientów agencji, analizę briefów i zapytań czy analizę i ocenę efektywności realizowanych projektów.
Monika Szyszka jest absolwentką studiów licencjackich i magisterskich na wydziale polonistyki Uniwersytetu Łódzkiego. Jest w trakcie studiów doktoranckich (na tym samym wydziale). Jej hobby to literatura XX wieku, w szczególności autorzy awangardy wiedeńskiej.
Kamikaze to działająca od 16 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem.



KOMENTARZE (0)