Monika Bańkowska dyrektorem Działu Najmu IKEA Centres Poland

Od 1 kwietnia nowym dyrektorem Działu Najmu IKEA Centres Poland jest Monika Bańkowska, która awansowała na nową funkcję ze stanowiska Lease Manager.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Monika Bańkowska dyrektorem Działu Najmu IKEA Centres Poland

PODZIEL SIĘ


Autor: PropertyNews.pl

Property News

31 mar 2015 13:34


Na nowym stanowisku Monika Bańkowska będzie odpowiedzialna za komercjalizację wszystkich nowych projektów handlowych oraz istniejących centrów należących do IKEA Centres Poland. Będzie nadzorowała pracę 11 osobowego zespołu.

„Cały czas rozwijamy naszą działalność w Polsce. Aktualnie rozbudowujemy Park Handlowy Bielany we Wrocławiu i Wola Park w Warszawie. Przygotowujemy się też do nowych projektów w kilku lokalizacjach. Monika Bańkowska, która przejęła kierownictwo nad działem najmu, jest dla nas bardzo cennym wsparciem przy komercjalizacji kolejnych naszych centrów" - powiedział Mikael Andersson, dyrektor zarządzający IKEA Centres Poland.

Przed dołączeniem do IKEA Centres Monika Bańkowska pracowała w Real Estate Central Europe na stanowisku Leasing Executive, w Atrium Poland Real Estate Management na stanowisku zastępcy dyrektora Działu Najmu oraz w Blue City sp. z o.o. jako dyrektor Działu Najmu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.