PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Monika Banaś-Jankowska dyrektorem marketingu w Beauty Care w Henkel Polska

  • Gabriel Paździor
    GP
  • 3 paź 2019 9:55

Z początkiem września 2019 r. Monika Banaś-Jankowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale Beauty Care (kosmetyki) w polskim oddziale firmy Henkel.

Monika Banaś-Jankowska dyrektorem marketingu w Beauty Care w Henkel Polska
Monika Banaś-Jankowska (fot. materiały prasowe)
REKLAMA

Banaś-Jankowska Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i trade marketingowej marek kosmetycznych z portfolio firmy. Do jej obowiązków należy również planowanie i realizacja budżetu marketingowego, a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu. Banaś-Jankowska zarządza kilkunastoosobowym zespołem.

- Objęcie nowej funkcji w takiej firmie jak Henkel to wielki zaszczyt, ale i wyzwanie - powiedziała Monika Banaś-Jankowska po objęciu nowego stanowiska. - Szybko zmieniająca się rzeczywistość rynkowa, szczególnie w tak konkurencyjnych kategoriach jak chociażby pielęgnacja włosów, wymusza na marketerach nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań. To, że coś działało wczoraj czy dziś, wcale nie daje pewności, że zadziała jutro. Z jednej strony na pewno będę chciała kontynuować i rewitalizować wiele dobrych praktyk, jakie marki Henkla wypracowały przez lata obecności na polskim rynku. Z drugiej strony, już teraz myślimy o wdrożeniu innowacyjnych projektów - mediowych, retailowych czy też w sferze digitalowej. Cieszy mnie to, że obejmuję kompetentny i zmotywowany zespół, który jest fundamentem każdego sukcesu. Jestem przekonana, że w najbliższych latach oferta naszych marek w pełni zaspokoi potrzeby coraz bardziej wymagających polskich konsumentów.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Monika Banaś-Jankowska dotychczas związana była z firmą Colgate-Palmolive, gdzie przez ostatni rok pełniła funkcję group brand managera kategorii Oral Care na rynkach Europy Środkowej. Przed objęciem funkcji regionalnej, zarządzała zespołem shopper marketingu kategorii Oral Care, odpowiadając za tworzenie i wdrażanie platform aktywacyjnych u kluczowych klientów. Swoje doświadczenie sprzedażowe i marketingowe zdobywała również w SC Johnson oraz Procter & Gamble Prestige Products.

Jako dyrektor marketingu Beauty Care Banaś-Jankowska zastąpiła w tej roli Karolinę Markiewicz-Kuskowską, która od września 2019 r. pełni funkcję dyrektor zarządzającej Henkel Beauty Retail w Czechach i na Słowacji.

Monika Banaś-Jankowska jest absolwentką Uniwersytetu Szczecińskiego, gdzie uzyskała dyplom studiów magisterskich na kierunku filozofia. Ponadto ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii biznesu. Prywatnie pasjonują ją podróże oraz aktywny tryb życia, który prowadzi o każdej porze roku wraz z całą rodziną.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Monika Banaś-Jankowska dyrektorem marketingu w Beauty Care w Henkel Polska

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA