Stanowisko dyrektora handlowego w agencji SEO4.net pozycjonowanie i optymalizacja objął Michał Stradomski. Jest to efekt rozszerzenia oferowanych usług i powiększenia zespołu.

Głównym zadaniem Stradomskiego będzie stworzenie nowej strategii sprzedaży dla klientów e-commerce. Obejmie również nadzór nad zespołem accountów i new business.
- Uruchomiliśmy nową usługę, polegającej na pozycjonowaniu fraz z "długiego ogona". Samo rozwiązanie jest autorskie, ale pomysł na wzrost ruchu w sklepach internetowych w oparciu o "long tail" nie jest nowy. Teraz pozostaje przekonać do tego sposobu rynek - komentuje nowe wyzwania Stradomski.
Stradomski przez ostatnie pół roku pracował w SEO4.net na stanowisku Key Account Sales Managera. Wcześniej był odpowiedzialny za sprzedaż m.in. w agencjach AdHorizon i Waynet.
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja działa na rynku od 2006 roku. Specjalizuje się w pozycjonowaniu, optymalizacji, tworzeniu stron, prowadzeniu audytów oraz różnego rodzaju działaniach promocyjnych w internecie.


KOMENTARZE (0)