Do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę dyrektora e-commerce. Poprzednio pracował w agencji Saatchi&Saatchi Interactive.

Cortez będzie zajmować się przygotowywaniem kompleksowych strategii dla marek i sklepów internetowych oraz optymalizacją projektów e-commerce dla klientów całej grupy Dentsu Aegis Network Polska. Przed dołączeniem do Hypermedia linked by Isobar związany był z Saatchi & Saatchi IS, gdzie odpowiadał za jakość zintegrowanych strategii e-commerce i e-merchandisingowych na poziomie lokalnym, regionalnym i globalnym.
Ostatnio pełnił tam funkcję e-commerce strategy lead. Zbudował, wyszkolił i zarządzał działem e-commerce strategy, z którym wspólnie prowadził projekty m.in. dla P&G, Microsoft, GlaxoSmithKline, Mars, Duracell, Polkomtel czy Visa. Wiele lat spędził również po stronie klienckiej - współtworząc m.in. Answear.com i kanał sprzedaży internetowej dla marki Sizeer.


KOMENTARZE (0)