- Autor: Centrum Prasowe PAP/AT
- •22 paź 2019 13:11
Michael Scheiner został mianowany nowym dyrektorem ds. globalnego marketingu Tommy Hilfiger Global i będzie sprawować tę funkcję od 28 października 2019 roku.
Michael Scheiner posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w pracy na rzecz globalnych marek. Do Tommy Hilfiger przechodzi z firmy Hollister Co., gdzie pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. globalnego marketingu. Scheiner ma wprowadzić markę Tommy Hilfiger w nową epokę innowacyjnych strategii marketingowych - ze szczególnym naciskiem na platformy cyfrowe i oparte na doświadczeniach - służących skutecznemu dotarciu do nowej generacji konsumentów.
- Ponieważ jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie, nasze zespoły marketingowe z całego świata odgrywają ogromną rolę w procesie inspirowania, ekscytowania i angażowania naszych klientów - powiedział Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe.
- Jesteśmy zachwyceni, że Michael dołącza do naszej światowej klasy organizacji. Wierzymy, że wspomoże nas w realizowanej obecnie transformacji cyfrowej, podejmowaniu strategicznych działań w odpowiedzi na powstające zakłócenia i kształtowaniu marki Tommy Hilfiger jako lidera wśród podmiotów o podobnym profilu działania - dodał.
- To dla mnie zaszczyt móc dołączyć do tak legendarnej, globalnej marki. Innowacyjność i przywódczość, cechujące markę Tommy Hilfiger od początku jej istnienia, są źródłem inspiracji. Ekscytuje mnie myśl, iż będę blisko współpracować z Tommym, Danielem i utalentowanymi zespołami marketingowymi z całego świata, by wspólnie napisać kolejny rozdział marki Tommy Hilfiger, która w przyszłym roku będzie świętować 35. rocznicę swojego istnienia - powiedział Michael Scheiner.
Scheiner przeniesie się do siedziby głównej Tommy Hilfiger w Amsterdamie, w Holandii.
Tommy Hilfiger to firma z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak Tommy Hilfiger czy Tommy Jeans. Zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków.


KOMENTARZE (0)