Adam Pieńkowski objął stanowisko prezesa McDonald’s Polska.
- Portal Spożywczy
- •24 maj 2016 10:52

Adam Pieńkowski jest związany z McDonald’s od 10 lat. Karierę w firmie rozpoczął na stanowisku Marketing and Research Managera.
Dwa lata później został szefem Działu Marketingu McDonald’s Polska. W 2009 roku otrzymał dodatkową funkcję - odpowiadał za strategię marketingową sponsoringu sportowego w europejskich strukturach sieci.
Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W 2013 roku przeszedł do McDonald’s Niemcy. Na stanowisku Marketing Senior Dyrektora odpowiadał za budowanie strategii marketingowej w Niemczech oraz wspierająco w innych krajach regionu.
Z początkiem września ubiegłego roku wrócił do Polski. Jako Multidepartment Senior Dyrektor nadzorował pracę działów: marketingu, business insight, operacyjnego i digital.
Adam Pieńkowski jest absolwentem wydziału Marketingu i Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Przed rokiem 2006 pracował w Levi’s Poland i Kraft Food, Inc., zajmując różne stanowiska w działach marketingu na poziomie rynku polskiego i w strukturach międzynarodowych.


KOMENTARZE (0)