- DlaHandlu.pl/AT
- •16 paź 2019 17:46
Mateusz Sielecki, od 2015 roku dyrektor regionalny Starbucks w Polsce, z początkiem października awansował na stanowisko Prezydenta Starbucks na Centralną Europę. Z firmą AmRest, europejskim operatorem Starbucks, związany jest od 14 lat.

Mateusz Sielecki współpracę z firmą Starbucks rozpoczął w 2012 roku jako kierownik regionalny, ale z firmą AmRest związany jest już łącznie od 14 lat. Na początku swojej współpracy z AmRest zajmował stanowisko Merger & Acquisition Director, na którym był odpowiedzialny za strategię rozwoju portfolio firmy oraz finalizacja każdej transakcji fuzji i przejęć. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za zarządzanie kawiarniami Starbucks należącymi do AmRest oraz kierowanie wszystkimi rynkami w zakresie operacji, strategii i rozwoju organizacji.
Wcześniej przez 4 lata zajmował pozycję dyrektora regionalnego na Polskę, w latach 2015-2018 pełniąc jednocześnie funkcję dyrektora regionalnego na Bałkany.
Na stanowisku prezydenta Starbucks zastąpił Adama Mularuka.
AmRest, spółka zarządzająca m.in. markami Starbucks i Pizza Hut w Polsce, poinformowała z kolei o nawiązaniu współpracy z Too Good To Go, by razem walczyć z marnowaniem żywności. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej „Too Good To Go” AmRest uratuje niesprzedane posiłki z kawiarni Starbucks.


KOMENTARZE (0)