Marta Krawiec oraz Kamil Wiśniewski objęli stanowiska digital dyrektorów w Spacecamp.

Marta Krawiec, nowy digital director w Spacecamp, od 2015 roku związana była z 180hearbeats + JUNG v. MATT, gdzie jako account director odpowiadała za obsługę strategicznych klientów agencji na rynku CEE oraz APAC. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w działach Client Service skupionych na komunikacji digitalowej.
Krawiec realizowała kampanie 360 (Google CEE, Allegro), toolkitowe (Alcon Global, Pernod Ricard Global: Absolut, Ballanitne’s, Royal Salute, Chivas, Martell), ATLowe (OBI, Allegro, Google CEE, Shoowroom) i mediowe (Unilever: OMO, Surf, Cocolino, General Motors: Opel). Pracowała też przy produkcji ambientów oraz kampanii non-standard (innogy Polska, Allegro), website’ów i aplikacji (Dakea, Allegro, innogy Polska, Pracuj.pl).
Marta Krawiec stanęła na czele nowego zespołu w ramach działu biznesowego. Jako digital director odpowiada za klientów globalnych agencji w kategoriach takich jak beauty oraz health.

Kamil Wiśniewski, digital director w Spacecamp z branżą komunikacyjną związany jest już od 12 lat. Przed rozpoczęciem pracy dla Spacecamp, pełnił funkcję group account managera w agencji Isobar Polska, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem obsługującym digitalowo Procter&Gamble (na kilkudziesięciu rynkach), Johnson & Johnson oraz Arla Foods.
Wiśniewski pracował wcześniej dla agencji Plej, Kalicińscy.com, Feno czy Fleishmann-Hillard, gdzie realizował projekty komunikacyjne dla Play, Ikea, Gripex, Philip Morris International, Nestlé, Carlsberg czy Toyota. W Spacecamp Wiśniewski jest odpowiedzialny za kontakt z klientami lokalnymi i globalnymi, w tym prowadzenie zaawansowanych projektów platform webowych.
Spacecamp jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii.



KOMENTARZE (0)