PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Marta Konopka dyrektorem marketingu PKO Banku Polskiego

1 grudnia 2015 roku Marta Konopka, dotychczasowy dyrektor biura zarządzania marką, obejmie funkcję szefa marketingu PKO Banku Polskiego. Zastąpi Tomasza Marszałła, który kończy pracę w banku i przechodzi do grupy TVN.

  • Autor:jk
  • 6 lis 2015 14:22
Marta Konopka dyrektorem marketingu PKO Banku Polskiego
Marta Konopka jest absolwentką wydziału zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Politechniki Warszawskiej. Fot. Mat. pras.
REKLAMA

Marta Konopka pracuje w PKO Banku Polskim od września 2009 roku, ostatnio na stanowisku dyrektora biura zarządzania marką. Do jej obowiązków należał nadzór nad standardami identyfikacji wizerunkowej Banku oraz prowadzenie projektów rebrandingu PKO Banku Polskiego, także w kontekście fuzji z Nordea Bank Polska.

Marta Konopka odpowiadała również za sponsoring i działalność wizerunkową, w tym powołanie do życia projektów cyfrowej rekonstrukcji klasyki polskiego filmu, mecenat nad kulturą i sztuką narodową oraz program Biegajmy Razem.

Wcześniej pracowała w Xelion Doradcy Finansowi, firmie należącej do grupy UniCredit, gdzie odpowiadała za marketing operacyjny, a jako dyrektor departamentu marketingu ipProduktów również za pozyskiwanie partnerów biznesowych w obszarze produktowym i budowanie relacji klientowskich. W latach: 1997–2004 pracowała w Pekao., w którym do roku 1999 była członkiem komitetu kredytowego centrali banku.

Marta Konopka jest absolwentką wydziału zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Politechniki Warszawskiej.

Tomasz Marszałł z PKO Bankiem Polskim jest związany od 2010 roku, pełniąc funkcję dyrektora Marketingu. Odpowiadał m.in. za komunikację produktową, komunikację marki, sponsoring oraz badania rynku. W tym okresie zmienił się wizerunek marki PKO Banku Polskiego, m.in. dzięki kampanii reklamowej z udziałem Szymona Majewskiego.

Tomasz Marszałł nadzorował również wdrożenie nowej platformy marketingowej pod nazwą „Organizm”. Za te odważne kampanie wizerunkowe i produktowe PKO Bank Polski był wielokrotnie nagradzany. Otrzymał, m.in. osiem EFFIE Awards, w tym EFFIE Grand Prix Long Term Marketing Excellenceoraz laur „Lampart 2015” za wyróżniające się kampanie reklamowe w Polskim Konkursie Reklamy. Tomasz Marszałł znalazł się w gronie Top 50 European CMO magazynu The Internationalist.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Marta Konopka dyrektorem marketingu PKO Banku Polskiego

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.