- DlaHandlu.pl
- •17 lip 2017 12:35
Stanowisko dyrektora marketingu w Wyborowej Pernod Ricard objął Mark Thorne, dotychczasowy dyrektor marek standard blend i usług marketingowych w Chivas Brothers, spółce należącej do grupy Pernod Ricard.
Mark Thorne zastąpił Philipa Ainswortha, który będzie pełnił funkcję dyrektora marketingu w Pernod Ricard UK.
Mark Thorne doświadczenie zdobywał w Corby Spirit and Wine, kanadyjskiej spółce należącej do Grupy Pernod Ricard, w której pełnił funkcje m.in. dyrektora marek luksusowych i dyrektora ds. planowania strategicznego. W 2012 roku objął stanowisko dyrektora handlowego w Chivas Brothers, gdzie był odpowiedzialny za region Ameryki Północnej i Południowej. Od 2014 roku na stanowisku dyrektora marek standard blend i usług marketingowych w Chivas Brothers był odpowiedzialny za rozwój szkockich whisky, takich jak Clan Campbell, Passport i 100 Pipers. Do jego obowiązków należał także nadzór nad działem usług marketingowych.
Mark Thorne będzie raportować do Erica Benoist, prezesa Wyborowej Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe.

KOMENTARZE (0)