- DlaHandlu.pl/AT
- •6 lip 2017 8:00
Marek Wądołowski awansował w maju w strukturach Grupy Tesco. Obecnie jest dyrektorem departamentu innowacji i marki własnej. Wcześniej zajmował się m.in. zarządzaniem zapasami i poprawą łańcucha dostaw.

Marek Wądołowski dołączył do Tesco w 1996 roku jako pracownik działu zaopatrzenia świeżej żywności. W 2001 roku awansował na stanowisko kierownika planowania asortymentu oraz był odpowiedzialny za optymalizację wykorzystania miejsca w sklepach. Niedługo potem przeszedł na stanowisko kierownika ds. możliwości handlowych w Europie Środkowej.
W maju 2004 roku został wyznaczony na stanowisko dyrektora handlowego działu tekstyliów, na którym zarządzał działem ubrań w Tesco Polska, a następnie w wyniku przekształceń, które miały miejsce w 2006 roku przeszedł na stanowisko dyrektora ds. marketingu oraz połączonego działu tekstyliów w Pradze.
Po roku pracy na tym stanowisku wrócił do Tesco Polska jako dyrektor biura wsparcia sprzedaży. W ciągu następnych ośmiu lat pracował jako dyrektor handlowy w wielu działach w Polsce m.in. świeżej żywności. W sierpniu 2015 roku został dyrektorem handlowym ds. piwa, wina, wyrobów spirytusowych oraz napojów bezalkoholowych na Europę Środkową.



KOMENTARZE (0)