Awanse w Sociomantic Labs. Marek Kemnitz objął stanowisko dyrektora sprzedaży na Europę Środkową i Wschodnią, a Małgorzata Sułek objęła stanowisko dyrektora ds. kluczowych klientów na Europę Środkową i Wschodnią.

Marek Kemnitz z firmą związany jest od ponad trzech lat. Jako dyrektor sprzedaży na Europę Środkową i Wschodnią odpowiada za pozyskiwanie kluczowych klientów w Europie Środkowo-Wschodniej oraz promocję rozwiązań programmatic m.in. w Polsce, Rumunii, Bułgarii czy na Węgrzech. Przed dołączeniem do zespołu Sociomantic pracował jako Key Account Manager w RTB House, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów strategicznych na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej związany był z firmą ClickAd, w której zajmował stanowisko Performance Media Managera. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Kolejny awans dotyczy Małgorzaty Sułek, która objęła stanowisko dyrektora ds. kluczowych klientów na Europę Środkową i Wschodnią. Do jej zadań należy kierowanie zespołem odpowiadającym za obsługę klientów na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, nadzór nad realizacją kampanii reklamowych strategicznych klientów, a także koordynacja wdrażania nowych rozwiązań w prowadzonych kampaniach reklamowych.

Małgorzata Sułek pracuje w Sociomantic Labs od kwietnia 2012 roku. Przed dołączeniem do firmy, odpowiadała za obsługę kluczowych, polskich klientów w Tradedoubler. Wcześniej przez blisko siedem lat pracowała na stanowisku Project Managera w Netmedia, gdzie zajmowała się projektami internetowymi, współpracując z domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz sieciami afiliacyjnymi. Sociomantic oferuje swoim klientom rozwiązania marketingu internetowego w czasie rzeczywistym, w szczególności tzw. real-time bidding (RTB), social targeting czy retargeting.


KOMENTARZE (0)