Marek Gładki dyrektorem nowego działu w EPP

EPP, spółka działająca według formuły REIT i inwestująca w sektorze nieruchomości handlowych, w związku z dynamicznym powiększaniem portfela podjęła decyzję o zbudowaniu wyspecjalizowanego działu Leasing & Asset Management.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Marek Gładki dyrektorem nowego działu w EPP

PODZIEL SIĘ


Autor: PropertyNews.pl/AT

Property News

13 lis 2017 9:05


Nowy zespół zajmie się wszystkimi aspektami zarządzania portfelem, w tym również komercjalizacją i rekomercjalizacją dostępnych powierzchni.

Eksperci EPP będą wspierać najemców w celu poprawienia ich obrotów i wyników finansowych, poprzez wprowadzanie innowacji, realizację modernizacji, dobór odpowiedniego tenant mix, po finanse oraz wszelkie aspekty techniczne i administracyjne mające wpływ na lepsze funkcjonowanie obiektów.

- W EPP współpraca z najemcami nie kończy się na podpisaniu umowy i pobieraniu czynszu – mówi Marek Gładki, dyrektor ds. asset management i leasingu w EPP. – Chcemy być zaufanym partnerem, który żyje sprawami swoich klientów; który jest żywotnie zainteresowany ich potrzebami oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom - mówi.

Na czele zespołu stanął Marek Gładki, do niedawna dyrektor działu komercjalizacji i marketingu centrów handlowych w Echo Investment, od września w EPP. Wśród współpracowników Marka, na stanowiskach Asset Managerów, znaleźli się Marta Kusiak (ponad 10 lat doświadczenia po stronie najemcy – odpowiadała za ekspansję marek m.in. New Look Poland, Takko czy z grupy IC Companys), Anna Piotrowska (pracowała dla Multi Development, JLL i Apsys), Jakub Ociepka (pracował dla Multi Development, Neinver, Colliers, IKEA) oraz Macrin Ziółkowski (poprzednio ECE, a także CBRE). Do końca roku zespół leasingu i zarządzania aktywami EPP będzie liczył 6 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.