9 lipca stanowisko Managing Director w Payback Polska objął Marcin Pilarski, który w lutym br. dołączył do grona członków zarządu firmy i gdzie początkowo odpowiadał za kwestie handlowe. Marcin Pilarski zastąpił Michała Pieprznego, który zdecydował się odejść z Payback po 7 latach pracy.
- Chciałbym bardzo podziękować Michałowi za jego ogromny wkład w rozwój Programu Payback w Polsce. Dzięki jego wiedzy i doświadczeniu w zakresie angażowania oraz aktywizacji konsumentów udało nam się utrzymać mocną pozycję na polskim rynku i systematycznie powiększać grono kluczowych partnerów o takie firmy jak Kaufland, Amazon czy CUK Ubezpieczenia - mówi Bernhard Brugger, Executive Vice President w Payback.
- Powierzając zarządzanie firmą w Polsce Marcinowi, jestem głęboko przekonany, że pozytywny trend rozwoju Programu PAYBACK będzie kontynuowany – dodaje Bernhard Brugger.
- W ostatnim czasie Program Payback złapał wiatr w żagle. Przed nami pojawiły się też kolejne, bardzo interesujące perspektywy na dalszą ekspansję w Polsce. Poza oczywistym skupieniem się na wzmacnianiu atrakcyjności oferty programowej dla uczestników, dużo uwagi poświęcamy na intensywny rozwój ścisłej współpracy pomiędzy kluczowymi partnerami Payback, m.in. poprzez wzbogacanie propozycji multi- i cross-partnerskich promocji oraz komunikację omnikanałową. Takie działania bardzo mocno wspierają angażowanie klientów i wzmacniają bezpośrednie relacje z wieloma partnerami jednocześnie, co jest główną siłą naszego Programu – mówi Marcin Pilarski.
Marcin Pilarski był poprzednio związany z firmą Travelport, odpowiadał za działania w 25 krajach, m.in. Rosji i Polsce.
Payback to największa w Polsce multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy blisko 8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów.


KOMENTARZE (0)