Z początkiem sierpnia, Marcin Mroczek dołączył do zespołu Life on Mars, gdzie pokieruje działem kreacji.
Marcin Mroczek z branżą reklamową związany jest od 18 lat. Ostatnio pracował jak dyrektor kreatywny w Havas Warsaw, a wcześniej Ogilvy, Scholz&Friends, TeamOne/303 oraz G7. Był odpowiedzialny za launch marek PLUSH oraz 36i6, a także rebranding NC+. Inne marki dla których pracował to: Canal+, Lotos, Huawei, Reckitt&Benckiser, Ikea czy Warka.
Wraz z Marcinem do Life on Mars dołączył Andrzej Błachut jak senior art. director. Dotychczas razem stworzyli wiele formatów kreatywnych i platform komunikacji, za które nagradzani byli na wszystkich ważnych imprezach branżowych.
- Marcin jest doskonałym uzupełnieniem zespołu. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy dla dużych brandów, świetnie podejście do ludzi, dzieli te same wartości i tak jak my ma apetyt na więcej - komentuje Piotr Chrobot, Managing Director Life on Mars.
Life on Mars, to spółka należąca do Brand New Galaxy (BNG) platformy integrującej tak zwany „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Life on Mars jest agencją zintegrowanej komunikacji. Jej kluczowe obszary specjalizacji to big ideas, storytelling i piękne egzekucje.


KOMENTARZE (0)