- PropertyNews.pl/AT
- •11 kwi 2017 6:59
Od kwietnia 2017 roku zespół ds. sprzedaży i marketingu w Okam poprowadzi Marcin Michalec, który objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu.

Marcin Michalec jest związany z rynkiem nieruchomości od ponad 15 lat. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Politechniki Warszawskiej oraz licencjonowanym pośrednikiem w obrocie nieruchomościami. Karierę zawodową rozpoczynał w firmie Knight Frank.
Następnie jako dyrektor sprzedaży i marketingu w firmach deweloperskich, zaangażowany był bezpośrednio w obsługę sprzedaży ponad 1000 mieszkań i apartamentów w kilku polskich miastach. Ostatnio pracował w ICON Real Estate, gdzie kierował zespołem sprzedaży i marketingu. Wcześniej związany był z firmą Restaura.
Marcin Michalec w Okam będzie odpowiadał za całość działań sprzedażowych oraz politykę komunikacyjną firmy.
Do jego zadań będzie należało stworzenie strategii sprzedażowej i promocyjnej dla projektów Okam. Będzie nadzorował działalność już istniejących biur sprzedaży takich projektów jak: Żoli Żoli na warszawskim Żoliborzu, Mokka i Vista na Mokotowie w Warszawie, Dom w Dolinie Trzech Stawów
w Katowicach oraz wspierał działania związane z projektami warszawskiej Bohemy, czyli obiektu mieszkaniowo-handlowego na warszawskiej Pradze. Pod jego nadzorem znajdą się także łódzkie projekty Okamu: przestrzeń coworkingowa Łódź.Work wchodząca w skład Łódź.Zone przy ul. Dowborczyków 18 oraz strefa Piotrkowska 217 z działającym tam Before Food Marketem.
Będzie prowadził media relations dla wszystkich spółek Grupy Okam.
- Okam to prężnie rozwijająca się firma, która uruchamia kolejne projekty. W mojej ocenie to ciekawe przedsięwzięcia z dużym potencjałem. Myślę tu zarówno o inwestycjach mieszkaniowych jak i komercyjnych. Będę wspierał nowe inwestycje już od momentu tworzenia koncepcji projektu, tak aby były one jak najbardziej atrakcyjne dla przyszłych klientów, poprzez tworzenie polityki sprzedażowej, tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klientów, po działania marketingowe i reklamowe – mówi Marcin Michalec, dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Okam.



KOMENTARZE (1)