Magdalena Jończak objęła stanowisko Executive Vice President & Chief Value Officera w spółce technologicznej Synerise, dostarczającej rozwiązania biznesowe oparte na sztucznej inteligencji.
- DlaHandlu.pl
- •13 cze 2018 19:03
Magdalena Jończak w Synerise będzie odpowiadać za nakreślenie kluczowych kierunków rozwoju firmy w ujęciu globalnym oraz nadzorowanie procesu ich wdrażania. Będzie także wyceniać wartość rozwiązań budowanych na platformie Synerise i tworzyć ich modele rynkowe oraz wprowadzać innowacje w obszarze oferty produktowej.
Menedżerka posiada ponad 20-letnie doświadczenie w konsultingu biznesowym dla globalnych liderów swoich branż i może pochwalić się wieloma sukcesami w zakresie opracowywania i wdrażania strategii rynkowych i komercyjnych, zarządzania wartością firmy, optymalizacji oferty produktowej i cenowej oraz transformacji cyfrowej. W swojej karierze była odpowiedzialna także za wprowadzanie do firm narzędzi Business Intelligence, CRM oraz revenue & pricing management.
Zanim dołączyła do Synerise, Magdalena Jończak była m.in. partnerem i członkiem zarządu w Deloitte, gdzie pełniła funkcję szefowej działu doradztwa strategicznego dla klientów z branży dóbr konsumenckich i przemysłowych. Doświadczenie zdobywała także w PWC, T-Systems i Unileverze.
Ukończyła zarządzanie strategiczne na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, psychologię ze specjalnością w psychologii zachowań konsumenckich na SWPS oraz studia podyplomowe Restrukturyzacja Przedsiębiorstw na Harvard Business School. Posiada także szereg prestiżowych certyfikatów, w tym eksperta ds. zarządzania cenami CPP (Certified Pricing Professional).


KOMENTARZE (0)