Do warszawskiego biura agencji altavia.kamikaze dołączyły dwie nowe osoby, wzmacniając jej zespół obsługi klienta. Magdalena Jastrzębska objęła stanowisko account manager, a Karolina Skutnik - account executive.

Magdalena Jastrzębska ma wieloletnie doświadczenie w produkcji reklamowej i w działaniach z klientami. Karierę zawodową rozpoczynała w 2008 r. Bezpośrednio przed przejściem do agencji altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w Adtoox (Peach), globalnej platformie do zarządzania reklamami wideo/TV, na stanowisku client relations executive (klientami platformy były agencje, domy produkcyjne i postprodukcyjne). Wcześniej była m.in. business managerką w domu produkcyjnym High Noon, czy sales representative w agencji Marcus Evans.

W altavia.kamikaze objęła stanowisko account manager, będzie pracować m.in. dla marki Raffaello.
Jest absolwentką warszawskiej APS im. Marii Grzegorzewskiej (kierunek: Pedagogika, specjalność: Animacja Społeczno – Kulturowa).

Czytaj więcej
Artur Pruziński account directorem w K2 PreciseKarolina Skutnik karierę w branży rozpoczynała w 2015 roku. Bezpośrednio przed przejściem do altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w agencji Umbrella Marketing Group, jako project manager (obsługiwała w tym czasie klientów takich jak: ICB Pharma, NORGIPS, Piątnica, Makarony Polskie, Robert Thomas, Hilding Anders).
Wcześniej pracowała m.in. w DJP (Inspiracje Kawowe) jako specjalista ds. marketingu oraz InfoMarket, gdzie jako redaktorka pracowała dla marek takich jak: Philips, Robet Thomas, Babyliss, Remington, Jura, Amica, Bosch, Nivona, Miele, Zelmer.


KOMENTARZE (0)