Od stycznia 2016 r. stanowisko dyrektora handlowego Alma Market objął Maciej Wojciechowicz. Do jego obowiązków należy realizacja nowej strategii sprzedaży w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach dystrybucji.
- dlahandlu.pl
- •13 sty 2016 15:07
Maciej Wojciechowicz jest absolwentem London School of Economics. Swoje doświadczenie w handlu detalicznym zaczął zdobywać już w 16 roku życia. Jako nastolatek sprzedawał artykuły spożywcze u swojego dziadka w Anglii. Maciej Wojciechowicz w trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z największymi, międzynarodowymi sieciami handlowymi.
Ostatnio w Grupie Metro (Makro, Saturn, Media Markt), przy wsparciu firmy Bain & Co tworzył i wdrażał strategię zarządzania kategoriami produktów w sklepach działających na obszarze Niemiec, Czech Ukrainy i Rosji. Jako członek zarządu i dyrektor handlowy odpowiadał za sprzedaż w B&Q w Chinach. Przez kilka lat pełnił funkcję prezesa na Europę Wschodnią spółki Kingfisher, właściciela sieci sklepów Castorama. Jest także założycielem sklepu internetowego megastore.pl z elementami wyposażenia domu i ogrodu, obecnie funkcjonującego jako Nexterio.pl.
Cały artykuł tutaj.

KOMENTARZE (1)