- PropertyNews.pl/AT
- •10 paź 2017 8:20
Dział powierzchni przemysłowych i logistycznych Cushman & Wakefield powiększył się o dwie osoby. Do zespołu dołączyli Maciej Szczepański i Mateusz Brzeziński.

Maciej Szczepański objął w Cushman & Wakefield stanowisko managera ds. rozwoju biznesu i będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu, utrzymanie relacji i współpracę z klientami na terenie całego kraju. Będzie również wspierał klientów w przeprowadzaniu analizy potrzeb i procesów logistycznych. Pozwoli to na opracowanie optymalnych rozwiązań dotyczących wyboru lokalizacji obiektów, ich wielkości oraz specyfikacji technicznej. Maciej Szczepański posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w jednej z największych firm z branży TSL na świecie – DSV.

Szczepański był dotychczas odpowiedzialny za obszary związane z zarządzaniem logistyką kontraktową i transportem. Odpowiadał za zarządzanie pracą magazynów DSV Road. Pełnił funkcję dyrektora operacji magazynowych i odpowiadał za strategie rozwoju produktu, nadzór nad realizacją procesów, prowadzenie przetargów oraz utrzymywanie relacji z najważniejszymi klientami i dostawcami. Zarządzał również operacyjnie oddziałami na stanowisku dyrektora regionu, a także pełnił obowiązki kierownika projektów logistycznych oraz kierownika spedycji krajowej. Maciej jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Mateusz Brzeziński dołączył do Cushman & Wakefield z firmy Atos, w której był odpowiedzialny za komunikację oraz koordynację działań w mediach cyfrowych. Jako członek centralnego zespołu Employer Brandingu, zajmował się kampaniami rekrutacyjnymi i brandingowymi w Polsce, odpowiadał również za promocję nowo powstałej marki Atos na Węgrzech. Wcześniej pełnił funkcję managera działu marketingu i social media w agencji interaktywnej Elchupacabra, w której realizował projekty dla klientów z branży IT, FMCG, nieruchomości, budowlanej czy meblarskiej.
W firmie Cushman & Wakefield będzie odpowiadać za planowanie i realizację strategii marketingowo-promocyjnej oraz wzmocnienie wizerunku marki w sektorze przemysłowym i logistycznym. Mateusz jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku polonistyka ze specjalizacją w zakresie komunikacji, mediów oraz PR-u. Interesuje się nowymi mediami, motoryzacją i historią II wojny światowej.


KOMENTARZE (0)