Łukasz Ostrowski dyrektorem Groupona

Groupon podjął decyzję o wyborze nowego dyrektora naczelnego. Łukasz Ostrowski zastąpi na stanowisku Anielę Hejnowską.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Łukasz Ostrowski dyrektorem Groupona

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

2 mar 2016 11:50


Łukasz Ostrowski od dwóch lat pozostawał dyrektorem ds. marketingu w Ikea Retail Poland, gdzie odpowiadał za rozwój i wdrażanie strategii marketingowej, prowadzenie zintegrowanej komunikacji, opracowywanie strategicznych analiz finansowych oraz planowanie.

Poprzednio przez ponad cztery lata piastował stanowisko dyrektora Vision Express ds. marketingu odpowiedzialnego za rynki w Polsce i Bułgarii, gdzie między innymi, doprowadził do zakończonego sukcesem wdrożenia e-commerce w firmie. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Łukasz Ostrowski będzie odpowiadał za strategię Groupon i dalszy rozwój w Polsce.

– Moje wcześniejsze doświadczenia z e-commerce i marketingiem są cenne z punktu widzenia dalszego rozwoju działalności firmy. Cele, na których chcę się skupić to pozyskanie nowych klientów oraz wykorzystanie ogromnego potencjału, dzięki któremu Groupon może stać się jedną z ulubionych marek wśród naszych konsumentów i partnerów. W 2016 roku spółka skupi się na dalszym wspomaganiu rozwoju lokalnych biznesów oraz inspirowaniu klientów atrakcyjnymi ofertami usług oraz produktów, jednocześnie oferując niezrównaną jakość procesu zakupowego – powiedział Ostrowski.

Trzy lata temu Aniela Hejnowska objęła stanowisko dyrektora naczelnego Groupon Polska, przekazując obecnie platformę swojemu następcy. 1 stycznia 2016 r. awansowała na stanowisko wicedyrektora międzynarodowego WER, przejmując nadzór nad rynkami Francji i krajów Beneluksu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.