Łukasz Dobrzański szefem łódzkiego oddziału JLL

Łukasz Dobrzański objął kierownictwo łódzkiego biura JLL, jednej z międzynarodowych firm doradczych na rynku nieruchomości komercyjnych.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Łukasz Dobrzański szefem łódzkiego oddziału JLL

Łódź ma strategiczne znaczenie dla biznesu JLL. Jest to jedna z najważniejszych i najszybciej rozwijających się lokalizacji biurowych w kraju.

- Jesteśmy partnerem wielu międzynarodowych firm, zarówno tych, które debiutują w Łodzi, jak i działają tu od lat. To miasto z ogromnym potencjałem do rozwoju biurowego, zwłaszcza pod kątem centrów usług biznesowych. Pod koniec III kw. 2018 r. podaż nowoczesnej powierzchni biurowej sięgnęła 464 000 mkw. w kilku nowopowstających zagłębiach biurowych, m.in. w Nowym Centrum Łodzi i w okolicach tzw. Centralnej Osi Łodzi. Łukasz Dobrzański posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe na lokalnym rynku, m.in. w obsłudze inwestorów zagranicznych. Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączył ekspert, który tak dobrze rozumie atuty i charakter miasta, a także potrzeby globalnych graczy -  mówi Anna Młyniec, dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Biurowych i Reprezentacji Najemcy, JLL.

Łukasz Dobrzański posiada 10-letnie doświadczenie w obsłudze inwestorów zagranicznych, zdobyte m.in. na stanowisku managerskim w Zespole Obsługi Inwestora w Urzędzie Miasta Łodzi. W swojej pracy koncentrował się na procesach optymalizacyjnych i analityce biznesowej, pozyskiwaniu nowych inwestorów, a także kampaniach promocyjnych. Łukasz Dobrzański ukończył Uniwersytet Łódzki na kierunku Stosunki Międzynarodowe, a także studia w Centrum Studiów Transatlantyckich w Maastricht.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.