Krystian Cheliński przechodzi z agencji Scorise do Altavia

Agencja Altavia powiększa dział obsługi klienta. Dołącza do niego Krystian Cheliński, który wcześniej pracował w agencji Scorise.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Krystian Cheliński przechodzi z agencji Scorise do Altavia

Krystian Cheliński, na stanowisku Account Executive, zajmie się w Altavii koordynacją i nadzorem nad realizacją kampanii BTL-owych w zakresie druków płaskich oraz POS-ów.

Krystian Cheliński przeszedł do Altavii z agencji Scorise, gdzie na stanowisku Account&Business Development Managera zajmował się analizą potrzeb konsumentów, przygotowywaniem strategii marketingowych wraz z doborem odpowiednich narzędzi sprzedażowych i nadzorem projektowym oraz bezpośrednim kontaktem z klientami agencji.

Wcześniej jako Marketing&Business Development w firmie Glossika Language Training zajmował się wprowadzaniem strategii marketingowych, reklamą, content marketingiem, e-mail marketingiem oraz bezpośrednim kontaktem z klientami firmy.

Pracował również w berlińskim biurze firmy przemysłowej Gühring-Maschinenbau GMBH, gdzie zajmował się m.in. realizacją dostaw i koordynacją zamówień internetowych a także jako event manager w agencji eventowej Instytut Edmunda, gdzie zajmował się wprowadzaniem strategii marketingowych.

Krystian Cheliński jest absolwentem gdyńskich uczelni: Pomorskiej Wyższej Szkoły Nauk Stosowanych oraz Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego.

Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. Zapewnia klientom szeroki zakres usług: poczynając od kreacji i strategii, przez projektowanie materiałów POS, przygotowanie materiałów do druku, kończąc na produkcji i logistyce do punktów sprzedaży. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Shell, Decathlon, Carrefour.

Altavia Polska należy do globalnej Grupy Altavia, która obsługuje na całym świecie ponad 300 wiodących retailerów i marek. Altavia działa w 39 miastach w 26 krajach i zatrudnia ponad 2 000 osób na całym świecie. W 2017 r. Grupa odnotowała obrót w wysokości ponad 700 milionów euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.