W związku ze zmianami strategii działań na polskim rynku, ze stanowiska prezesa w Mall.pl rezygnuje Vit Endler, a Katarzyna Windysz obejmuje stanowisko country managera Polska.

Katarzyna Windysz od wielu lat związana jest z branżą e-commerce i posiada wysokie kompetencje w zakresie sprzedaży oraz rozwoju biznesu. Przez ponad 5 lat pracowała w Mall.pl, w tym piastując stanowisko dyrektora handlowego. Wcześniej przez kilka lat pracowała w dziale handlowym firmy Acana Polska.
W Mall.pl Katarzyna Windysz będzie odpowiedzialna za rozwój, negocjacje z kluczowymi partnerami oraz nadzór nad wszystkimi działaniami w Polsce. - Jest mi bardzo miło powitać Katarzynę Windysz na stanowisku country managera Polski. Jej bogate branżowe doświadczenie na pewno wzmocni kierownictwo w Grupie Mall – mówi Vit Endler.
- To ekscytująca kontynuacja wzrostu na polskim rynku i dalszej popularyzacji e-commerce w Polsce. Jestem przekonany, że Katarzyna będzie kontynuowała rozwój i umacnianie pozycji Mall.pl w Polsce. Wierzę, że Grupa Mall wdrażając przyjętą strategię, jeszcze bardziej umocni swoją pozycję rynkową – dodaje V. Endler.
Vit Endler rozpoczynał swoją karierę zawodową w Copy General, gdzie spędził 13 lat na stanowiskach dyrektora sprzedaży i marketingu, wprowadzając firmę na polski rynek i rozwijając z sukcesem jej obroty. W 2010 r. dołączył do Internet Mall Polska jako country manager.
W 3,5 roku rozwinął firmę z 8 pracownikami i 10 zamówieniami dziennie w jeden z czołowych i najszybciej rozwijających się e-commercowych biznesów, zatrudniający 160 pracowników i osiągający obrót w wysokości 50 milionów euro. Od 2014 r. był odpowiedzialny za całość zagranicznych operacji w Netretail Holding oraz całokształt działalności firmy, w tym objął stanowisko prezesa Mall.pl.
Jako manager z wieloletnim doświadczeniem we wprowadzaniu marek na rynki zagraniczne i prowadzeniu dialogu z konsumentem, będzie od tego roku niezależnym konsultantem i doradcą e-commerce, w tym dla Mall.pl.
- Chcę wykorzystać swoją wiedzę i zdobyte wieloletnie doświadczenie zarówno w e-commerce i biznesie, by wspierać inne firmy w ich drodze do sukcesu. Równocześnie jeszcze bardziej aktywizować się na polu konferencyjnym i naukowym, dzieląc się z innymi tym, czego już się nauczyłem i pomagając innym, mierzyć się z wyzwaniem, jak efektywnie zarządzać i wykorzystać jeden z najcenniejszych potencjałów sprzedaży online w czasach omnichannel - uzupełnia Endler.


KOMENTARZE (0)