Katarzyna Strojna-Szwaj powróciła do regionalnego oddziału sprzedaży i marketingu Vienna House. Ponownie jest odpowiedzialna za prowadzenie działań komunikacyjnych hoteli Vienna House w Polsce, w tym powstającego Vienna House Mokotow Warsaw.
Katarzyna Strojna-Szwaj związana jest z siecią hoteli od 2011 r. Od samego początku odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych i marketingowych, najpierw jako communication and marketing manager, zaś od połowy 2013 r. jako regional communication and marketing manager.
W 2016 r. przeprowadziła rebranding sieci w Polsce. W 2018 roku do najważniejszych jej projektów będzie należało otwarcie 4-gwiazdkowego obiektu w Warszawie – Vienna House Mokotow Warsaw oraz wprowadzenie na rynek nowej odsłony restauracji zlokalizowanej w Vienna House Andels Cracow.
Katarzyna Strojna-Szwaj swoją karierę zawodową zaczynała jako asystentka dyrektor PR w Mercedes-Benz Polska. Następnie awansowała na stanowisko specjalisty PR ds. samochodów dostawczych i ciężarowych. W 2010 r. przeszła do trzeciego sektora. W Fundacji Marka Kamińskiego odpowiadała za prowadzenie działań komunikacyjnych oraz otwarcie biura w Warszawie. Jest absolwentką Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytu Warszawskiego na specjalizacji marketing polityczny. Ukończyła również studia podyplomowe na SWPS na kierunku psychologia społeczna.


KOMENTARZE (0)